Παρασκευή, 9 Δεκεμβρίου 2011

Συμβουλές και tricks για να μην πάρετε κιλά το Σαββατοκύριακο


Συμβουλές και tricks για να μην πάρετε κιλά το Σαββατοκύριακο
Μόλις έρθει το βράδυ της Παρασκευής, το Σαββατοκύριακο σας έχει ουσιαστικά ξεκινήσει. Πολλοί θα περνάτε ώρες με φίλους είτε πηγαίνοντας έξω για φαγητό, είτε μένοντας στο σπίτι για δείπνο. Είναι ένας ιδανικός τρόπος για να διώξετε μακριά τα προβλήματα και το άγχος της καθημερινότητας. Όμως, αφήνοντας τον εαυτό σας να χαλαρώσει ίσως οδηγηθείτε στο να καταναλώσετε και περισσότερο φαγητό…
Εδώ σας έχουμε μερικές συμβουλές για να περάσετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο χωρίς να εκτροχιαστείτε από την διατροφή σας.
  • Ζυγιστείτε δύο φορές την εβδομάδα. Είτε την Παρασκευή και τη Δευτέρα είτε την Πέμπτη και τη Δευτέρα. Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο για να σας κρατήσει στο σωστό δρόμο από το να γνωρίζετε ότι τη Δευτέρα το πρωί θα είστε αντιμέτωποι με την ζυγαριά σας.
  • Φάτε ελαφρά κατά τη διάρκεια της ημέρας, εάν ξέρετε ότι θα βγείτε το βράδυ. Δώστε έμφαση στην κατανάλωση γευμάτων που είναι γεμάτα από φρούτα, λαχανικά, δημητριακά ολικής αλέσεως και άπαχες πρωτεΐνες. Έτσι, όταν πάτε έξω για δείπνο δεν θα έχετε να φοβηθείτε ότι θα φάτε παραπάνω.
  • Μην αφήσετε τον εαυτό σας να λιμοκτονήσει για να μην πάρετε περισσότερες θερμίδες. Όχι μόνο θα αναστατώσετε τον μεταβολισμό σας, αλλά την ώρα του φαγητού, που νιώθετε πεινασμένοι, είναι πιθανό εξαιτίας αυτού του αισθήματος να φάτε περισσότερο από ότι θα τρώγατε αν δεν πεθαίνατε της πείνας.
  • Καταναλώστε ένα υγιεινό σνακ πριν από το μεσημεριανό ή το δείπνο. Θα σας κόψει την πείνα.
  • Να γνωρίζετε τι πρόκειται να παραγγείλετε πριν πάτε έξω για φαγητό. Με αυτόν τον τρόπο δεν θα μπείτε στον πειρασμό παρ΄ότι θα έχετε μπροστά σας μια πληθώρα από επιλογές
  • Όταν βγείτε έξω για δείπνο, ξεκινήστε το γεύμα σας με σούπα ή σαλάτα, αλλά περιμένετε πριν παραγγείλετε το κυρίως πιάτο σας. Μόλις φάτε τότε σκεφτείτε για το υπόλοιπο γεύμα σας. Το πιο πιθανό είναι να παραγγείλετε πολύ λιγότερα, τη στιγμή που αν τα είχατε παραγγείλει όλα μαζί θα παίρνατε περισσότερα.
  • Αν βρίσκεστε μεγάλο μέρος της ημέρας εκτός σπιτιού, φροντίστε να έχετε μαζί σας φρούτα ή διάφορα υγιεινά σνακ. Με αυτόν τον τρόπο δεν θα υποκύψετε στους πειρασμούς των φαγητών που βρίσκονται στο δρόμο.
  • Κινηθείτε. Κάντε μια πεζοπορία ή ποδήλατο σχεδόν για μισή μέρα, κάντε γιόγκα ή βγείτε για jogging. 
http://www.xestock.gr/web/main/index.php?la=2&xestock=t2no8c5np8l1nga5f3beum97ia7p2p1e&cid=20

  • Αν θεωρείτε ότι πρέπει οπωσδήποτε να «κλέψετε» μέσα στο Σαββατοκύριακο και να παρεκκλίνετε από την δίαιτά σας, τότε προγραμματίστε που και πως θα το κάνετε αυτό. Το να το ρίξετε έξω για μια φορά και να επιστρέψετε στο πρόγραμμα που ακολουθείτε δεν θα σας δημιουργήσει πρόβλημα.
Βρείτε ή δημιουργήστε προσφορές για την έξοδό σας για το Σαβ/κο και βγείτε άφοβα!


Πηγή: http://www.e-diet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας καλοδεχούμενα όπως και οι απόψεις σας που μπορείτε να μας στείλετε στο xestock.gr@gmail.com!